latest Post

Reklama

ERO*SKA ISPOVEST – Sinoc sam izasla sa namerom da se provedem kao nikad.Nisam se provela tako,ali sam se definitivno tako je*ala….

provod

ERO*SKA ISPOVEST – Sinoc sam izasla sa namerom da se provedem kao nikad.Nisam se provela tako,ali sam se definitivno tako je*ala….


  Sinoc sam izasla sa namerom da se provedem kao nikad.Nisam se provela tako,ali sam se definitivno tako je*ala.Jos pospana pokusavam da se setim u cijem sam to krevetu,ali ne mogu da razmisljam.
Takvo je*anje se ne desava svaki dan. Imam velike cvrste sise I povecu oblu gu*u po kojoj volim kad mi svr*ava.Sve je radio divljacki sa dozom neznosti.Bio je dzentlmen, a znao je od mene da napravi

ku*vu koja samo o ku*cu razmislja. Navukla sam na brzinu kratku usku haljinicu na sebe I sagnula se da se obujem.Naravno gu*a mi je sevnula ispod prekratke haljine,a gacice nisam nosila jer su prethodno vece negde ostale.To ga je nateralo da iskoci iz kreveta I povuce me na sebe.” ‘Ajde da mi ga po*usis?”.Pogledala sam ga I znala sam da ne mogu da odolim.Zelela sam ga li*em dok mi ne sv*si u usta.Spustila sam se,a on mi je mazio si*e.Na*aljeno sam stavila prvo samo gla*ic u usta,lagano ga dodirujuci jezikom I vlaznim usnama,a onda sam ga oliz*la od korena do vrha.Bio je tvrd I velik,pulsirao je a ja sam ga sve brze,sve jace lizala I gurala u usta.Podigao me je gore okrenuo na ledja,pocepao mi haljinu I poceo da mi lize bra*avice.Ponovo su se ukrutile,dok se on spustao dole I velikim jezikom mi prelazio po preponama.Gurnuo mi je vreli jezik duboko u pi*u,sisajuci njene sokove dok sam se ja drzala za si*e I vrsitala od zadovoljstva.
Vise nisam mogla da izdrzim pa sam ga naterala da se popne I namesti se u polu lezeci polozaj.Ku**c mu je sad vec bio sav crven I ludacki zeljan moje pi*e,pa sam ga opkoracila,dugim noktima presla preko ja*a sve do vrha kite,a zatim sela na njega.Jahala sam ga,njisuci ku*ovima.Lizao mi je bra*avice I pricao kako voli da me je*e,kako obozava kad mi je pi*ka tako vrela a bra*avice nabrekle.Nabijala sam se sve jace. “Too,aaah,samo me je*i,zelim ga duboko,je*i me,je*i me” Bacio me je na ledja,podigao mi noge.Ku*ac mu je bio toliko krut da je istog casa usao.Tu*ao me je brzo I divljacki.Osetila sam da se grcim od zadovoljstva I da svrs*vam I u tom momentu on ga vadi I sv**ava mi malo po pi*ki,malo po si*ama.Vidim zadovoljstvo I znoj na njegovom licu.Znam da sam bila dobra,ma odlicna,bas kao I on.Daleko bolje nego moj provod koji sam planirala.Ovo cu sigurno ponoviti.I jesam…tu*ali smo se jos mnogo puta,svuda i svakako.
komicnistatusi.rs

About Admin

Admin
Recommended Posts × +

0 komentari:

Objavi komentar