latest Post

Reklama

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – kurvica sam i da bi potvrdila to poj*bala sam se sa četvoricom….



znamo se još od osnovne škole, bio je jedan od onih izbezumljenih mojim prerano naraslim si*ama. Sad, nakon dvadesetak godina, znamo se susresti na cesti ovog malog grada, ja sam još zanosnija crnka zelenih očiju, ogromnih sisa, dugih nogu i čvrste gu*ice, a on visok i zgodan. Poševili smo se prošlo ljeto, bio je odličan, perverzan u tolikoj mjeri da bih i ja postala mazohistička kur*ica. Te vruće ljetne večeri dogovorili smo se za brzu ševu u parku na brdu ne sluteći kako će završiti. U tom parku nema nikad nikog, a mi volimo javna mjesta s kojih puca pogled na grad. Obukla sam prozirnu bijelu majicu i minicu bez ga*ica, njihala bokovima dok sam mu prilazila, znajući da ga izluđujem. Sjeli smo na klupu, okrenula sam se prema njemu i raširila noge. Čim sam zapalila cigaretu Fran mi je podigao minicu, raširio usne i svom snagom pljunuo na kl*toris. Pogledala sam ga, napućila usne, uzela dim, ugasila cigaretu i sjela na njega. Ljubili smo se divljački dok sam osjećala kako mu ku*ac postaje sve tvrđi. Nisam izdržala, izvadila sam ga van i taman kad sam ga htjela primiti začuli su se zvukovi hoda i dva muška glasa. Pogledali smo u desno i vidjeli dva dečka koja su došla popiti pivo u gluho doba večeri ovog mrtvog radnog dana. Prepali su se oni nas, ali i mi njih. Jedan mi je bio poznat iz osnovne škole, a drugi je bio Franov brat. Pogledala sam ih s pozivnicom u očima kao da su slobodni da ostanu barem gledati, a Fran se nasmijao. Dok su se smještali na klupu do nas ja sam se smjestila na Franov ku*ac, lagano zastenjala a zatim se nasmiješila.
–   Oprostite momci, morala sam, a vi zaista ne smetate.
–   Je li ovo Viktorija iz osnovne škole?, rekao je Franov brat.
–   Je, najbolja je.


–   Dr*ao sam na tebe, drkam i danas. Ne mogu vjerovat.
Fran je gledao u njih a mene držeći me za gu*u nabijao na vlastitu ki*u dok sam se ja smiješila. Izvadila sam si*e iz dubokog dekoltea, privukla desnu k ustima i stala si lizati bradavicu.
–   Koje sisurde imaš, Viktorija. Je*o bi te i ja, rekao je treći dečko.
–   A kako se zoveš?, prozborila sam stenjajući.
–   Mario.
–   Pa, Mario, zašto ne priđeš i uzmeš ih malo, ha?, gledala sam ga pohotno. Nije mi bio dovoljan jedan ku*ac, htjela sam ih još. Bar da dr*aju oko mojih usta, da izlijeću od svugdje. Bila sam bezglavo na*aljena.
Prišao je ne oklijevajući, lijevom rukom stiskao mi je si*e  a desnom otvarao hlače da bi izvukao poveću ki*u, veću od Franove na kojoj sam se odlično zabavljala. Namjestio mi je u usta i brutalno me nabijao na nju gušeći me. Uživala sam. Franov brat stidljivo je gledao, sumnjala sam da će se odvažiti napraviti išta. Fran ga je dozvao i šapnuo mu nešto. Franov brat polizao je prst i zabio mi ga u gu*u. Izvadila sam Marijevu ki*u i počela jako stenjati.

–   Koja ku*vica, rekao je Fran.
–   Daj je malo meni, nasmijao se Mario.
–   Je*i me, hajde, pogledala sam Marija mokra od znoja.
Skinula sam se s Frana, naslonila se rukama na naslonjač klupe i namjestila se za Marija. Tu ki*u neću nikad zaboraviti. Polu bolno polu savršeno iskustvo nabijanja uz lupanje jaja o klitoris bilo je ono što najviše volim. Franov brat prišao je s druge strane i izdrkao mi u usta. Nije vidio golu curu dugo i nije navikao na ševu.
– Najbolja si je*ote, najbolja si, govorio je dok je štrcao sp*rmu, a ova dvojica su mu se smijali zbog sreće da je i on doživio nešto. Marijev ku*ac nisam željela pustiti, rib*ca mi je gorila i pucala, ja*a su me udarala savršenim tempom, stenjala sam jako.
– Koja kur*ina, pi*ka će mi puknut.
-Imaš je*enu pi*kicu mala, uska je i mokra, a kakva ti je g*za?
– U g*zu ćeš mi svr*it, molim te.
– Ona moli, Fran, čuješ to? Je*ote, otkad se vas dvoje je*ete? Da sam znao da je ovakva kur*a odavno bi je maznuo, pogle je, moli da je rasturiš. Je*ote kako sam lud, govorio je Mario i nabijao me sve jače.
Jedva sam čekala ono što je slijedilo. Mario je legao na klupu da bi se mogla nabiti na njega a Fran da mi ga stavi u gu*u.
– To hoću, momci. Ra*jebite me.

Nedugo nakon što smo se namjestili ugledali smo svjetlo koje nam se približava. Bio je to policajac za kojeg ni danas ne znam kako se tu stvorio.
–   Dobra večer, društvo. Radite buku.
Nasmijali smo se nesposobni da se stanemo je*ati.
–   Ispričavam se, bit ću tiša, nasmijala sam se držeći se za sisu i dahtajući otvorenih usta i mokre kose koja je sezala do gu*e. – Ne smetamo nikome, zar ne?


–   Pa istinabog, i ne, lijepo vas je vidjeti.
–   Onda nas gledajte.

About Admin

Admin
Recommended Posts × +

0 komentari:

Objavi komentar