latest Post

Reklama

Home / ISPOVIJESTI / ERO*SKA ISPOVEST – Moja prekrasna supruga (Selma) je brineta, sise trojka, da ne serem mnogi mi prijatelji zavide, mnoge komsije dr*aju kad je….

supruga

ERO*SKA ISPOVEST – Moja prekrasna supruga (Selma) je brineta, sise trojka, da ne serem mnogi mi prijatelji zavide, mnoge komsije dr*aju kad je….

Moja prekrasna supruga (Selma) je brineta, sise trojka, da ne serem mnogi mi prijatelji zavide, mnoge komsije dr*aju kad je vide i zaista je tako, rodila dvoje prekrasne djece i sa svoje 32 izgleda kao

boginja. Ja 38, onako visok 190, krupan, pa malo i podebeo ali ne smeta i dalje me gledaju, he he he, bez lazne skromnosti.Uvijek kada pricam sa njom o seksu i nekim novinama zavrsi se ili svadjom ili raspravama, jer je ljubomorna na moja ranija “gostovanja” (nisam je nikada varao ali sam imao dosta djevojaka prije nje i ona to zna) i moja prijasnja iskustva ali sta cu , a ona i nije imala nekog iskustva (nije imala dva momka a s jednim spavala ). Tako ja mislio … !!!Medjutim kako je vrijeme prolazilo tako se i ona mijenjala. Dok je je*em spomenem joj drugog ona nesto sere ali svr** kao luda. Pitam je bez sranja, jel ti godi ili ne, ona kaze onako i ja poludim, jel kao i mnogi sto bi, fol ona svetica, no idemo dalje.Odemo u se*y shop i kupimo d*dlo, srednju velicinu u obliku ki*e i kuci ga isprobamo , ne da je poludila vec… ufff. J*bo sam je i u su*ak , i u macu s njim i zajedno smo je j**ali sto je za nju to bilo kao strano.. Kroz razne je**cine sa i bez pomocnika prosli smo sve i da se je**mo, kao kroz pricu i mastanja , i je nas dvojca je**mo, da je je**m sa drugom zenskom i da se j**emo sa drugim parom.Sve to u prici nije mogla da zamisli, a kamoli da sv**i medjutim, sada uzivamo.Jedne prlike nesto je spopade kada smo krenuli do njenih na veceru, uvijek detaljno i fino izbrijanih nogu a i mace, obukla je samostojece crne carape, crne cipkaste gace, crnu kratku haljinicu do iznad koljena, na bretele neki djempercic i stiklice . Ja neke siroke lanene pantalone i majicu. Nista spektakularno osim sto nisam imao gaca neznam sto ali s vremena na vrijeme me to uhvati i na*ali.Njeni su mladi relativno , Otac visok mrk krupan oko 56 g , a majka je bila ako ne i ljepsa u mladosti od moje supruge, uff prava bomba od 52 g zgodna lijepa neznam sta da kazem, uvijek mi se di*ne kad je pored mene, a i glas joj je nekako mio i topao. Uvijek kad sam pored nje ili nekad kad se zaplese punac me mrko gleda i nesto mrmolji, ali ko ga je*e.Kada smo stigli oko 20 h Punica nam otvori vrata i izljubi se sa njom pa sa mnom , ali dok se poz-dravljala sa mnom odmjeri me i zagrli prison odmah mi skocio ko MAJMUN, jebi ga. Punac mi stisnu ruku i kroz osmjeh me pozdravi i rece eee kakvu si ti ljepotu ozenio sreckovicu, a punica ce pa ni njemu nije mane, a on njoj cut bre, i nasmija se. Pridje kcerki s ledja zagrli je i poljubi onako bas… da se ja zbunih , a mislim da se malo vise i dole priblizio i naslonio,a ona se nasmija uzvrati mu poljubac i pobjeze u sobu, . Ko zna mozda sam i umislio.

No sjedosmo popismo kafu ,pa vecerasmo i uz veceru popismo i tri litra vina , boga mi i sve cet-vero vec prodje ponoc malo smo se zacrvenili. Ali to je doprinijelo malo blazoj i opustenijoj atmos-feri. Punac nesto prica pa kao usput dotakne Selmino koljeno, pa je zagrli , pa stalno nesto. Mene malo ljuti malo p*li jel zbog vina ili nesto drugo neznam ali mi se poceo mali javljati opet pa sam morao cak i nogu preko noge da stavim. U neka gluha doba na TV neka muzika poce i mi se di-gosmo malo i zaplesasmo malo sota malo to (najbolji dernek je neplanirani) malo vino dobra muzika i eto ga…Ja malo oko pumice ne bili joj iz bliza jos bolje zavirio u de*olte ,koje si*e , i malo po malo vidim ja i ona malo uz mene par puta mi je guzom dotakla malog i vidjela da je ko strijela stajao, i kroz smijeh ali tiho mi dobacila “masala zete”,a ja joj reko i nije bas masala ali je tu negdje ha ha ha. Moja Selma se ustade i rece da ide u kuhinju da napravi kafu a punac ce da joj kao pomogne.Joj meni je to bas odgovaralo i rekoh dobra ideja daj da je popijemo i da se idemo kuci (kontajuci kako cu rasturiti Selmi i g**u i m*cu), a neka me jos malo da parim oci na punici. Poce blaza muzika ja se prihvati pumice da plesemo stiskavac i ona pristade. Iza njenih ledja je bio neki ormar koji je ima staklo na sebi i isto ogledalo sve se vidi cijela kuhinja. Kontam dobro je da mogu kontrolisati situaciju da malo budem blizi sa punicom a da me onaj ne vidi. Pocnemo se gibati a punica ko navijena, prica li prica, a ja malo trljam prsa od njene si*e malo k**u od njenu. U to ce ona „stani j**o te“, okrenu se i strgnu ispod majice brushalter , „cijelu noc me stisce“ , a ja ko u neznam kakvom behutu. Kako smo plesali njene si*e me diraju i ja sam puko totalno. Malo pogledam Selma pravi kafu a punac sjedi pored na nekoj stolici i nesto pricaju.Dok plesem i slusam pijanu punicu malo spustim ruke na njenu g**u i pogledavam prema kuhinji da nas ne iznenadi punac.
U to se punac dignu sa stolice i kao pritvori vrata ali se opet sve vidjelo. Pridje Selmi s ledja i pris-loni se uz nju a ona uz kredenac, Dize kuja glavu a on je malo ljubi pi vratu I poce zadizati haljini-cui dir*ti je po butinama, ja da poludim gledam i di*o mi se uzas jedan. Pravo me prizor uzbudio. Malo po malo skide joj ga*e i izva*i ki*u uhvati je jednom rukom za si*u drugom za kuk i nabi joj ga do kraja tako nekoliko puta, ona njega onako s ledja uhvati za gu*u i pritisce ga k sebi, a on nabija li nabija. Jas am valjda u tom uzbudjenju malo vise stisno punicu za gu*u i nabio je na mog majmuna, ona kao nemoj zete uletice neko pa belaj , ja reko nece ne sekiraj se i podjem za s**u ona kao nemoj ali eto pusti mi malo i malo me preko hlaca dodirnu , eto da je zelja mine. Ja poludio gledam onog kako mi jebe zenu a vamo punica i ja se fackamo. Medjutim punica sjede preko puta mena opet ledjima tom divnom ormaru, ja preko puta , Kao slucajno prekrsti none i di*e joj se suknja i pokaza cijelu butinu, jos je dobra. Rece mi nemoj ovo malo je pjanska pusti. Nastavismo pricati i ja pogledavam u kuhinju, stari je sjeo na stolici, a ona njemu ledjima i nabija se nabija. Punica glasno upita hoce li kafa, a moja elma rece za minut. U to se punac ustade i napuni joj usta (meni nikad nije dala da joj sv**im u usta) zakopca se I dodje do nas , u to i Selma sa kafom. Popismo kafu i oko 3 ujutro odosmo kuci.
Kada smo dosli u liftu sam je poceo fackati i vidim nema gaca. Pitam, kao neznam, gdje su joj, a ona meni rece pa skinula ih kod svojih da bude spremna za mene. Kuja. Ja presutim i kad dodjosmo kuci i legosmo u krevet ja odmah na nju, i pocnem je liz*ti i pricati kako bih volio da je neki stariji o*ali, ona pita sto, i ja joj rekoh pa da i njemu svane, ona kao pristade i ja kao hajde reci mi ,je*i me tata, kako to ona izusti „JE*I ME TATA“ ja svr**h za dvojcu, a i ona je sv**ila uz glasno vristanje. Pitao sam je mozemo li to ponoviti ona rece zasto da ne. Nikada joj nisam priznao da sam je gledao niti cu a od tada je proslo tri god. Ja punicu i dalje gledim ali nekako mi je lijepo da ostane tako malo se gledimo a nista konkretno, ja masat a vjerovatno i ona meni nekako ljepsi s*x uz mastarije. Cesto kad se sjetim ovog dozivljaja izdr**m, kontam jel to oni praktikuju samo ponekad ili cesce. Neznam boli me kita meni ne fali s*xa.
komicnistatusi.rs

About Admin

Admin
Recommended Posts × +

0 komentari:

Objavi komentar