latest Post

Reklama

“DOBILI SMO BOLESNO DIJETE I ON ME NAPUSTIO”



Nakon godinu dana braka ostala sam trudna i carskim rezom rodila sina.
Odmah su meni i mužu doktori rekli da je naša beba bolesna i da će imati poteškoća u svom životu.
Plakala sam i bila jako depresivna ali ni u jednom trenutku nisam pomislila ostaviti svog sina. Bez obzira što ima deformisanu glavu i ne liči na ostale normalne bebe i ima jednu ruku kraću, on je moja beba, dio mene, moj život, moja ljubav, moje sve.




Kada ga vidim, plačem, plačem jer se bojim da ne ogriješim prema svojoj bebici i plašim se da će možda biti predmet ismijavanja.

Ali, njegov otac se jednog dana samo spakovao ostaviio poruku.
U poruci je pisao kako mu je zao
ali on ne moze gledati takvog sina.
Odma sam podnijela papire za razvod jer sa takvim kretenom moje dijete ne treba da odrasta

About Admin

Admin
Recommended Posts × +

0 komentari:

Objavi komentar