latest Post

Reklama

(18+) ERO*SKA ISPOVEST – Pre godinu dana radila sam u jednom kaficu. Volela sam da radim tamo, posebno zato sto je uvek bilo dosta momaka, a mogao si i da naletis na dobar komad ….



Pre godinu dana radila sam u jednom kaficu. Volela sam da radim tamo, posebno zato sto je uvek bilo dosta momaka, a mogao si i da naletis na dobar komad
Tamo sam upoznala i Nikolu. Prvo vece kada je dosao u kafic, ja sam odlepila za njim i znala sam da moram da ga imam. Prisla sam za njegov sto i bez imalo blama, dala sam mu papiric sa mojim brojem telefona. Nije proslo 5 min poslao mi je poruku da me ceka dok ne zavrsim smenu. Bila sam
 uzbudjena. Nisam mogla da docekam kraj radnog vremena. Sacekao je da zavrsim i krenuli smo kod mene u stan na pice. Usput smo pricali i zezali se. Inace, stariji je od mene 10 godina. Ne volim mladje momke.
Stigli smo na parking ispred moje zgrade. Nije gubio vreme i poljubio me. Dugo smo se ljubili. Moje uzbudjenje je sve vise raslo. Bila sam vlazna. A nije ni on ostao ravnodusan.
Uhvatila sam ga za kurac preko farmerica i bio je ogroman. Morala sam odmah da ga vidim. Otkopcala sam mu farmerice i kada sam ga izvadila bila sam odusevljena. Sa tolikim se jos nisam srela. Nemam predrasude sto se tice sexa, obozavam sex i sve sto ide uz njega. Stavila sam ga u usta. Pokusala sam da ga stavim celog, ali nisam uspela. Zagrcnula sam se. Zelela sam odmah da sednem na njega, ali me je zaustavio, i rekao da se strpim 5 min i da imamo celu noc za nas. Otisli smo kod mene u stan i jos sa vrata sam pocela da ga skidam. Ljubili smo se sve vreme. Legli smo na krevet, mazio me po celom telu. Ljubio me po vratu, sisao mi je bradavice, a ja sve vlaznija. Pocela sam da ludim, nisam mogla da docekam da mi ga nabije. Lizao mi je stopala, listove, ljubio me po butinama. Konacno je stigao do moje uspaljenice. Jezikom mu je presao preko klitorisa, poludela sam. Kako je to divno radio. Sisao mi je klitoris i nabio mi je dva prsta. Taman kada sam bila blizu svrsavanja, prestao je i prisao mi sa svojim kurcem i nabio mi ga u usta. “Poslastica za moju kurvicu” rekao mi je. To me je jos vise napalilo. Pusila sam mu kao nikome do tad. lizala za mu jaja. Drkao mi je pickicu dok sam mu pusila. Rekla sam mu da me odmah pojebe, ne mogu vise. Legao je na mene, i protrljao kurac o moj klitoris i iz sve snage nabio ga je do kraja. U momenu sam se izgubila. Bilo je predivno. Bio je prvoklasni jebac. Vadio ga je do pola i ponovo nabijao do kraja. Jebao me je tako nekoliko min., zatim me okrenuo na bok i nabio mi ga otpozadi. Kao da je znao, moja omiljena poza. Podigao mi je nogu uvis i nabijao iz sve snage. Rekao mi je da voli jebacice kao sto sam ja. Nazivao me svojom kurvicom i droljicom, sto je mene jos vise palilo. Stavio je ruku na moj klitoris i sve vreme ga je drkao. Svrsila sam kao nikad do tad. Izvadio ga je iz mene i odmah sam ga stavila u usta. Kurac mu je bio jos ukusniji posle moje pice. Ustao je i nabio mi ga je otpozadi. Jebao me je vrhunski.
Svaki put kad ga je nabijao pomerao me napred, a zatim bi me uhvatio za kukove i vracao me natrag. Jaja su mu lupala o moju pickicu sve vreme. Uhvatio me je za sise i stiskao mi je bradavice toliko jako da me je bolelo. Samarao me je po guzi. Sve mi je prijalo sa njim. Poceo je jos jace i brze da me navlaci, i cim ga je izvadio iz mene, ja sam se okrenula i stavila ga u usta. Svrsio je a ja sam sve progutala. Nakon toga smo dugo lezali i mazili se.

Eto, toliko od mene za sada. Nadam se da vam se svidela moja prica. Ako jeste, rado cu podeliti sa vama moja dalja iskustva sa Nikolom. Jos uvek smo zajedno, uzivamo u sex-u. Naucio me je da budem prava kurvica u krevetu..

About Admin

Admin
Recommended Posts × +

0 komentari:

Objavi komentar