latest Post

Reklama

18+ ERO*SKA ISPOVEST – Palila sam sestrinog muža dok me nije razvalio

nikada

18+ ERO*SKA ISPOVEST – Palila sam sestrinog muža dok me nije razvalio


Nikada necu zaboraviti taj s*x.Bio je caroban za mene.Crvena mi je bila mala tad zeljna dobrog ku*ca,bila sam nezasita se*om i stalno mastala da me je*e dobar momak ili vise njih ali tad je sve postalo stvarnost.

Moja sestra je skromna cura prosjecna ali joj je muz extra,nabildan sa par tatto i aditute loseg decka me izludjivao i bili su par dana kod mene.Zeljela sam ga mnogo,da me tu*e kur*em po ulazu u malu i si*a kli**ris.Danima sam ga gledala kako izlazi iz tus kabine go.UHHHHH kako bi voljela da me je*e u g**u da me rasturi.Smisla sam plan.Hodacu u kuci u tangama i dekolteom jer Bog mi i jeste dao bujan dekolte.Tako sam par dana hodala po kuci,a sestra je otisla poslom u grad drugi.On je bez majice hodao kucom,Bozeeee bila sam mokra,tange su mi s enakupile sluzi iz male i bila sam zedna s**a sa tim je**cem.Prvi put mi rece-Lijepa oblina.
Ja njemu na to-Znam trudim se.Svidja li ti se?.Mnogo on ce meni na to.To mi je bio znak da je shvatio sta zelim i da ce krenuti u akciju.
Legla sam navece dirala se tresla sam se od zelje i napokon otisla do njega,ali nisam morala on je bio ispred vrata moje sobe.Samo mi je uzeo dojku i poceo da je si*a.Govorila sam-Nemoj ahhh kako mi kruzis jezikom po njoj,nemoj stati cuclaj mi je da jecam.On nije prestajao obadvije mi je sad li*ao,gutao ih je i poceo da mi k**toris trlja.Tad sam padala do poda on mi nije dao da padnem.
Ahhhhh ovo je moj san trljaj je neka pukne.
K**vo zelis li da te muski po**bem,da te ubijem od k**ca
Zelimm to mnogo,molim te zeljna sam k**ca tvog.Spustao se prema klit**isu sad je umjesto prsta sisao ga.Vukao ga i na svaki moj jecaj i vristanje vise ga je vukao i sisaoSokove sam izbacila iz sebe.Vidio je da sam odlijepila pa je to radio.

Zelim ga u gu*u molim te,je*i me.Ali on je imao nesto drugo u planu.Gurnuo mi ga je pa mi dao da okusim miris svoje male i sokova,i tako ga gu*ao i poceo da skace po meni.Ja sam mumljala,je*i me,nabij mi ga zeljna sma ga zelim biti k**va.Tako me jebao 20 minuta nije stao,a onda mi je digao noge i jos jaci ritam prskala sam ali on nije stao je**o je jace,grebala sam ga po ledjima izvijala se lipsala od k**ca,ali on je samo je**o i gurao ga jako.2 sata me tu*ao i razvalio od kur** i onda me pitao zelis li ga jos.
Daaaa,a onda me pljunuo u lice i poceo da me tu*a usta,jako do grla nisam imala daha.Tako je**juci me svr**o mi je usta ali ja sma bila zeljna jos.Tad sljedi najbolji dio.Vezao me za krevet i stavio mi na klitoris vi**ator da me trese i ostavio me prolazile su minute a onda i 3 sata.Ja sam ispustala neke nenormalne krikove i prskala iz nje milion puta.Jecala sam,vristala.
A onda je dosao odvezao me i pitao jeli ti dosta,vidio je da nije i tjerao me da mu ga pusim opet sto sam i uradila,gutala sam ga onako izje**na i izmucena ali sam bila zeljna jos.
Sestrin muz nije prestajao da me nabija jako na k***c tvrdi i debeli.A ja sam primala ko neka ku**a zeljna dobrog se*a i muskarca.Uzeo je krastavicu i gurao mi u g*zu dok je malu mi odradjivao ku**em jakim naletima.Dahtala sam tresala se pocela sam da placem koliko me je**o i koliko je on ostvarenje mojih snova.Sva mokra nisam ni svjesna bila sta je sljedilo dalje.Brat je znao za sve i bio je vec spreman da je*e.
Mala-hoces da te i ja oderem?K***c mu je stajao pravo tvrd a ja sam samo zeljela da ga pu**m da ga balim.
Ona je uvijek bila kujica,svi moji jarani su je je**li,rece brat na sta sestrin muz jace podje da mi gura krastavicu u g**u,rekla sam im gurnite mi obojica ku**eve da ih osjetim sto su i uradili.
Evo ti kujice primas dvije k**e,uzivas li.
Uzivam samo me jeb*te zeljna sam ku**a i je**ca.
Hoces da te je**mo i da jos jednog zovnemo.
Hocu rekla sam skoro jecajuci za tim.Nije mnogo trebalo dosao je momak imao je mozda 28 godina,ali k**a mu je bila debela kao kod crnca.
Jeli to ta d**lja,rece on
To je ku*va koju ces jeb**i,rece brat.

Pu*i mu kur** sad i lizi j*a.Ja*a su mu se cula a na to je rekoa on
Ja radim u autopraonici pu*i mi ku**c nisam ga prao.Morala sma da ga pusim bio je velik ostvarenje za moju malu.Dva ku**a u gu** jedan ustima,onda si se zamjenili.Darko mi je gurao veliki k**ac u pi*u popunjavao je rupu osjecala sam d ami dira dijafragmu i pocela sam da placem a brat mi rece na to
Jeli to svrs*va* ku**o od ku**a,hoces jos da te je**mo.
Ajjjj hocu kako me je** otkida mi pi** a sestrin muz mi stavi v**rator na kli**ris tad sam pocela da se tresem da vristim JE**TE ME KAO KU**U SAMO ME JEB**E i pocela sam da izbacujem sokove ali oni nisu stali jeb**i su me kao neku ku**u a ovaj Darko sa velikim ku**em mi je obecao jednog koji ce me je**ti da cu bas plakati.
komicnistatusi.rs

About Admin

Admin
Recommended Posts × +

0 komentari:

Objavi komentar